CS 1.6 Szczecin - 54.38.133.126:27015

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#1 2010-04-19 20:50:19

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Haczące modele...

Witam.

Sprzęt: Athlon 64 3000+, Abit AV8, 1.5GB RAM Geil i Kingston, Asus Radeon Ah3650, Creative Audigy 2 Value, Chieftec 360W, Nec 22'

Skrót:

Przy ustawieniu ex_interp 0.01 modele strasznie się zacinają, haczą, przeskakują, klatkują itp. Gra jest praktycznie nie możliwa... Nie możliwa jest pojęciem względnym ponieważ uważałem za takowa grę na interpie 0.05 (też modele się zacinają - ale mniej), a teraz na takim gram... Przyzwyczaiłem się, że wszystko na około przycina.

Próbowałem już praktycznie wszystkiego, i nic i nic i zero...

Mógłbym o mojej walce z tym zjawiskiem pisać powoli pracę licencjacką, ale nie napiszę na razie nic. Pytajcie o potrzebne wam informacje.

Dzięki za pomoc img/smilies/wink

PS Nie spodziewam się rozwiązania problemu img/smilies/smile


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#2 2010-04-20 00:16:41

kamyk z podwawelskiego
Użytkownik
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 1014

Re: Haczące modele...

no ja mysle ze to jest spowodowane tym ze ty masz interp o.o1 a niektorzy maja o.1 i tutaj powstaje konflikt i dlatego ahczy a przynajmniej tak gdzies slyszalem ze jesli ktos ma inny interp i to znaczaco inny to sie zawieszaja modele

intel; celeron 1.2 1gb ramu geforce 2 xD

Ostatnio edytowany przez kamyk z podwawelskiego (2010-04-20 00:17:44)

Offline

 

#3 2010-04-20 08:03:08

Miras
Użytkownik
Skąd: Niebieskie ŻORY
Zarejestrowany: 2008-07-24
Posty: 440

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Kamyk to nie ma nic wspolnego z interpem u innych graczy taka jest moje zdanie. Mysle ze cos masz zle poustawiane w ustawieniach na kompie i na CS.

Nie wiem czy to moze cos miec wspolnego z tym ale inne mysli mi nie przychodza do glowy


Walcze Z Alkoholizmem. Pije Wiecej Zeby Inni Mieli Mniej img/smilies/big_smile img/smilies/tongue

Offline

 

#4 2010-04-20 09:13:57

bi$$er
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-05
Posty: 2715
Serwis

Re: Haczące modele...

No dyskusję uczoną prowadzicie.

Nie wystarczy ustawić sobie ex_interp 0,01 czy 0,1 ale do tego trzeba mieć dostosowane jeszcze inne wartości.

Tutaj macie cały opis do ex_interp.

A tutaj możecie wyliczyć odpowiednie ustawienia tych zmiennych.


http://ub.gosu-wot.com/ub/eu/1/3/bisser.png

Offline

 

#5 2010-04-20 17:28:31

[BRO] noorth
Użytkownik
Skąd: Zewsząd
Zarejestrowany: 2007-03-05
Posty: 1751

Re: Haczące modele...

rate "20000" - ile maks danych chcemy otrzymywac w bajtach

cl_rate "20000" - ile maks danych chcemy wysylac w bajtach

cl_cmdrate "80" - powinno byc wieksze od ilosci fps jakie wyciagamy, ja gram na max 70 wiec mam ustawione 80.

cl_updaterate "40" - w przypadku wiekszosci serwerow powinno byc male (nie wieksze od sv_maxupdaterate), bo serwy i tak nie ogarniaja wiekszych wartosci, bezposrednio zwiazane z sv_maxupdaterate.

cl_cmdbackup "2" - ilosc prob wysylania pakietow

ex_interp "0" - ustawienie na 0 gwarantuje przeliczenie na nowo interpa i ustawienie go na wlasciwej wartosci, u mnie 0.025


Ale pomimo tego, i tak wszyscy inni twierdza, ze im skacze. Przynajmniej mi malo kto sie teleportuje. Ustawienia zrobilem na podstawie zagranicznych poradnikow.

http://www.gotfrag.com/cs/story/30057/
http://www.gotfrag.com/cs/story/5577/


http://cs16szczecin.pl/rozne/scout.png

[BRO] like BROthers

Offline

 

#6 2010-04-20 21:30:25

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Raty ustawiałem na wszelkie możliwe sposoby. Te strony pewnie też czytałem, mimo wszystko zastosowałem się do nich raz jeszcze i pudło img/smilies/wink

cmdrate miałem 101 więc o 1 więcej niż fps, teraz dałem 105, updaterate poprawia klatkowanie o tyle o ile interp się automatycznie zmieni... Tzn. updaterate 40, interp z automatu 0.025 i troszkę mniej klatkuje (o tyle samo mniej, gdy wpisałbym ręcznie ex_interp 0.025...)

Ustawiałem na Szczecinie i Pehu.

Zaznaczam, iż boty na LANIE także mi klatkują, gdy oglądam demo z hltv np. takie MYM, Again, PGS ;p także klatkuje...

Przez New Game zakładam grę i dodaje boty - gdy ustawiłem updaterate na 30 i interp automatycznie ustawił się na 0.033 modele nie skakały...

Gram na 60Hz ponieważ, gdy ustawie 75Hz to nie tylko modele ale wszystko na około rwie mimo, iż monitor obsługuje takie odświeżanie - to jest akurat wina monitora, ponieważ przyniosłem inny monitor (19') i na 75Hz chodził dobrze. Sam zresztą miałem kiedys 19', na której 75Hz działało.

Przyniosłem kiedyś także monitor CRT 17' i ustawiłem 85Hz, miałem wrażenie, że na 0.05 gra się płynniej, natomiast na 0.01 modele mocno skakały.

Krótka piłka: na Pehu wymusza cl_updaterate 101 i ex_interp 0.01 i może coś jeszcze. Gdy wejdę i rozpocznie się runda wszystkie modele klatkują niemiłosiernie... Inni się nie skarżą - dlaczego o_0? Są osoby, które w doopie mają ustawienia i wchodzą sobie na serwer i mogą normalnie grać, Ja nie mogę...

Pozdrawiam


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#7 2010-04-20 21:41:54

Stalin[ZSRR]
комуч
Skąd: Nowogard
Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 2433
broń: nóż
mapa: de_office_rats

Re: Haczące modele...

Na każdym serwerze masz taki sam problem?
Czy modele skaczą tak samo niezależnie od liczby graczy jakich widzisz (aim_gpa mocniejsze ściny)?

Offline

 

#8 2010-04-21 09:49:37

bi$$er
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-05
Posty: 2715
Serwis

Re: Haczące modele...

Hmm ale raczej ja tu widzę problem ze sterownikami do grafy.
Masz tu link http://forum.cdaction.pl/Asus-Radeon-AH … 34474.html może to ci coś pomoże.


http://ub.gosu-wot.com/ub/eu/1/3/bisser.png

Offline

 

#9 2010-04-21 15:04:53

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Są różnice pomiędzy serwerami, trafiłem kilka razy na serwer, na którym przy 0.01 modele poruszały się "prawie" płynnie - w każdym bądź razie wyraźnie lepiej niż na innych.

Skaczą tak samo niezależnie od liczby graczy.



Problem ze sterownikami rozwiązałem od razu po zakupieniu karty - jest to moja 4 karta i na każdej było tak samo (Radeon 9800 Pro, Geforce 2, Radeon x1950 Pro, Radeon Ah3650). Sterowniki próbowałem różniste, omegadrivers, Catalysty, oryginalne geforce i inne.


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#10 2010-04-21 19:44:35

siewcu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-23
Posty: 577

Re: Haczące modele...

Sprawdź RAM i zużycie proca. I wyłącz synchronizację pionową... No i spróbuj pograć na OpenGL.


http://www.foobar2000.org/button.png
http://badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197975987036.png
You've got to ride to live, live to ride, feel the flames burn inside, and though you know, you ride to hide, you ride to live to ride...

Offline

 

#11 2010-04-21 19:51:42

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: Haczące modele...

4. Ew. spróbuj nadać Wysoki priorytet dla tego procesu img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez Proximus PL (2010-04-21 19:52:00)

Offline

 

#12 2010-04-21 20:48:26

Stalin[ZSRR]
комуч
Skąd: Nowogard
Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 2433
broń: nóż
mapa: de_office_rats

Re: Haczące modele...

A jak się mają te ścinki do FPS'ów? dalej masz tyle co wcześniej czy jest jakiś spadek?

Offline

 

#13 2010-04-21 21:12:46

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: Haczące modele...

3. A jeszcze pytanie - próbowałeś różne wersje CS'a? Czy ciągle tą samą? Po próbuj z ver. i patchami img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Proximus PL (2010-04-21 21:13:06)

Offline

 

#14 2010-04-21 22:41:30

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Spadek fpsow jest, ale problem z haczącymi modelami mam od zawsze. Nie wiem czy to od dwóch protokołów, ale kiedys miałem generalnie 100 fps. Teraz skaczą dosyć mocno...


Próbowałem Digital Zone, v23b oraz Steam. Popróbuje innych.

Sory za błędy


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#15 2010-04-22 12:43:24

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: Haczące modele...

2. Co z priorytetami? Jakieś zmiany?

Offline

 

#16 2010-04-23 16:14:41

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Proximus PL napisał(a):

2. Co z priorytetami? Jakieś zmiany?

Bawiłem się już kiedyś priorytetami, zmiana na wysoki powoduje paraliż gry img/smilies/wink

PS Jaka u ciebie pogoda Prox?

PS 2 Nie ma sprawy ;-)


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#17 2010-04-23 19:51:49

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: Haczące modele...

0. domek: Rano było zimno i szron, południe-wieczór słonecznie img/smilies/wink dzięki A u Ciebie?

2 000 img/smilies/smile dziękuje dobranoc :] więcej się nie udzielam

Offline

 

#18 2010-04-24 05:55:35

Stalin[ZSRR]
комуч
Skąd: Nowogard
Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 2433
broń: nóż
mapa: de_office_rats

Re: Haczące modele...

Skoro tnie ci na botach i podczas oglądania demek to można by zwalić na grafikę lub jakieś komendy
Z drugiej strony jak grasz w sieci to tnie ci się na jednym serwerze mocniej na drugim słabiej i jeszcze w zależności od ex_interp
Nie mam pojęcia co jest nie tak http://img843.imageshack.us/img843/5319/chytrye możliwe, że samo przejdzie po jakimś czasie (jak kiedyś u mnie)
Nie wiem co możesz jeszcze zrobić...
Chyba masz domyślny config po instalacji nowych wersji?
Może zmienić OpenGL na D3D? i na odwrót

Prox musiał 2000 posta postem - wiadomością prywatną zdobyć img/smilies/tongue

Offline

 

#19 2010-04-25 20:18:55

zyd w mydle
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-04-25
Posty: 8

Re: Haczące modele...

domek napisał(a):

Próbowałem Digital Zone, v23b oraz Steam. Popróbuje innych.

Sory za błędy

ale na jednej partycji instalowałeś ? spróbuj na innej może pomoże

Offline

 

#20 2010-05-03 15:50:46

siewcu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-23
Posty: 577

Re: Haczące modele...

domek, masz steam? Mi też zaczęły haczyć modele, i nie wiem o co chodzi - ale raczej nie jest to wina słabego sprzętu... Zmiana między OpenGL a D3D nie pomaga niestety ;/


http://www.foobar2000.org/button.png
http://badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197975987036.png
You've got to ride to live, live to ride, feel the flames burn inside, and though you know, you ride to hide, you ride to live to ride...

Offline

 

#21 2010-05-03 16:13:18

domek
Użytkownik
Skąd: Stont
Zarejestrowany: 2008-07-02
Posty: 238

Ostrzeżenia: 1

Re: Haczące modele...

Mam, jest tak samo.


Idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę...

Offline

 

#22 2010-05-09 19:52:28

siewcu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-23
Posty: 577

Re: Haczące modele...

Zauważyłem że kombinowanie z interpem coś miesza...


http://www.foobar2000.org/button.png
http://badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197975987036.png
You've got to ride to live, live to ride, feel the flames burn inside, and though you know, you ride to hide, you ride to live to ride...

Offline

 

#23 2010-05-13 15:59:39

qwertyuiop
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 1

Re: Haczące modele...

sprzęt:athlon 64 3000+   płyta ...nforce4 gigabyte   gigabyte gf 6600gt     19crt 100hz
Nie jest to wina rejtów dlatego, że z botami też będzie klatkowało tym bardziej im mniejszy interp ustawisz.Jak grasz na publiku to musisz dodać do tego cięcia spowodowane: jakością serwera oraz jego ustawieniami/jakościa lącz graczy /pingiem itd.W google przez ponad 3 lata istnienia tego problemu nic nie znalazłem oprócz pytań czemu tnie i miliona błędnych porad.Wina leży gdzieś po stronie sprzętu, jego sterownikach.Jeżeli grasz na monitorze crt 60hz to jak dla mnie jest to znacznie poważniejszy problem niż klatkujące modele a co dopiero 60hz+teleporty(tego to nawet Chuck Norris nie przeżyje img/smilies/big_smile) Jedyne co mi przychodzi jeszcze na myśl to zainstalowanie linuxa bo obecnie siedzę na win xp.Nie wiem czy wiesz ale ex_interp ustawiasz w oparciu o cl_updaterate a ten z kolei powinien wynosić tyle co sv_maxupdaterate serwera(możesz to sprawdzić wpisując na serwerze cvarlist).Wynika z tego, że na większości publików najlepiej sprawdza się cl_updaterate 30 z ex_interp 0.033 W przypadku skaczących modeli możesz nieznacznie zwiekszyć ex_interp

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo