CS 1.6 Szczecin - 54.38.133.126:27015

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#1 2010-10-24 21:51:07

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

CS 16 Szczecin - Animacja

Nie wiem czy w ogóle z tego coś będzie bo ja mam słomiany zapał img/smilies/smile

Więc chcę zrobić animacje cs'owska. Znalazłem od dawna poszukiwany program .bsp to .obj więc zabieram się do roboty.

Pierwsza postać jaką modeluje to Stalin. Mam dla niego niezłą rolę więc i od niego zacząłem. Do zrobienia zostały mi elementy ubioru takie jak:
  - Buty
  - Spodnie
  - Kurtka ?
  - Rękawice
I kilka małych szczegółów do poprawki img/smilies/smile

No i do nauczenia zostało mi tylko ożywianie postaci (dodawanie kości i realne animowanie).

Jak wiemy Stalin zabija przez ściany i taka będzie jego rola w tej otóż animacji [troche humorystycznie].
Oto co dzisiaj udało mi się zrobić img/smilies/smile
http://img837.imageshack.us/img837/1833/stalinj.jpg

@edit
Byłbym zapomniał.

fy_pool_day - 2 zdjęcia które wyszły już z programu C4D. Nie są one po żadnej post produkcji. Czysty render.

http://img696.imageshack.us/img696/6584/fpdh.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/382/fpd2.jpg

Ostatnio edytowany przez xtreme (2010-10-24 22:11:01)


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#2 2010-10-24 22:20:57

MateU
Użytkownik
Skąd: Konkretnie, z całej Polski!
Zarejestrowany: 2010-05-19
Posty: 331

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

hehe nieźle wygląda basenik img/smilies/tongue

Offline

 

#3 2010-10-24 22:29:36

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Zgadzam się, powodzenia! Btw. Stalinowi awp - bo on nieźle na tej mapce jednej, z awp hs'y walił img/smilies/big_smile

Offline

 

#4 2010-10-25 08:32:48

[BRO] adadis
Użytkownik
Skąd: z kątowni
Zarejestrowany: 2007-03-06
Posty: 597

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

a nie lepiej byłoby skorzystać z gotowca czyli "figure" - drewniany ludzik - posiada on już "kości" i łatwo się nim manewruje. dodałbyś tylko jakieś elementy charakterystyczne, zmienił  materiał i gotowe :]


http://img839.imageshack.us/img839/2905/64815111.th.png

zrobione w C4D na podstawie tutka http://cg.tutsplus.com/tutorials/maxon- … cinema-4d/


[BRO] like BROdacz

Offline

 

#5 2010-10-25 13:37:30

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

[BRO] Adadis
Chodzi o to zeby lekko humorystycznie wyszło.
W riggowaniu można dać różne suwaki (każdy palec osobno suwakiem i takie tam bajery)
To co dałeś to ma ale to raczej nie są kości. Figure (jak dla mnie) jest dobre do zdjęć a nie animacji, bo jak trzeba animować to juz przychodza klopoty. Zobacz to
http://www.youtube.com/watch?v=lqrpW8_kG8w

Tutaj masz postać z kościami. Bardzo łatwa obsługa. Ustawiam sobie przykładowo suwaki i mam podpisane(glock, karabin, snajperka) wystarczy ze suwakiem pojade i palce ustawia sie do takiej broni jak trzeba img/smilies/big_smile Może to się wydaje łatwe ale długo się ucze i nie moge załapać. Już powoli łapie dlatego zabieram się za animacje img/smilies/smile

I pytanie sceneria ma zostać taka jaka jest czy dodać kilka małych świateł w łazienkach ?

Dalsze postępy wieczorem bo ide na rower a później na SKS img/smilies/big_smile

@edit
Adi zajmujesz sie grafika 3d img/smilies/smile ?

Ostatnio edytowany przez xtreme (2010-10-25 13:40:43)


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#6 2010-10-25 14:15:37

daz3r[st]
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-03-11
Posty: 305
Numer STEAM_ID: 0:1:11950610
broń: awp
mapa: de_mirage
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Ja troche nie rozumiem, Ty chcesz zrobić MODA do cs 1.6? żeby wszystko było Realistycznie???


http://www.acirdeportes.mx/cmai/images/stories/animaciones/cr7uno.gif

Offline

 

#7 2010-10-25 14:22:16

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Ja zrozumiałem że animacje (coś ala filmik), a nie mod.

Offline

 

#8 2010-10-25 15:45:53

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Animacja - komputerowy "film" robiony w przeróżnych programach do tworzenia grafiki (3ds max, cinema 4d, photoshop itp).

Daz3r - chociaż to byłby niezły pomysł z tym modem. Dałoby się zrobić coś ala to zdjęcie co wrzuciłem ale nie wiem czy na tym silniku.

Po za tym czas liczenia jednej klatki to blisko 20sek. Wątpie że ktoś chciałby grać 0,5fps img/smilies/smile Chyba że można troche teksturami zabawić i oświetlenie.
Ale ja się na tym słabo znam chociaż podejrzewam że to nie jest silnik stworzony do tego.
Niezłą rzeczą byłoby dodanie kilku rzeczy do csa. Rozmazywanie obrazu, krew na ekranie i kilka bajerów takich jak kariera. Może więcej osób by się skusiło.

Jak narazie to skupie się na animacji. Bo jakby się tak pozmieniało csa to nie byłby już wtedy cs img/smilies/smile


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#9 2010-10-25 15:51:59

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Rozmazywanie jest tak jakby (jakby nie patrzeć amx_drug img/smilies/wink) krew na ekranie też tak jakby jest (odsyłam do search -> więcej krwi w CS) kariera mogłaby być ciekawa

Offline

 

#10 2010-10-25 15:52:31

Mileczq
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 675
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

dodajmy pokebole img/smilies/lol

CT bedzie lapalo TT w pokebole img/smilies/smile

Offline

 

#11 2010-10-25 15:55:53

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Milq:
Zamiast Fire In The Hole -> Uwaga! Pokeball leci!

** Mileczq złapał/a nowego pokemona! Pokedex #666: [BRO] adadis. +2exp

Zbieżność nicków jest przypadkowa i nie ma na celu nikogo obrazić

Offline

 

#12 2010-10-25 16:22:48

Mileczq
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 675
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Achtung: Pokeball incoming img/smilies/lol

Los - moze dasz rade zrenderowac pokeballa ?? img/smilies/big_smile

Proxichu do ataku img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Mileczq (2010-10-25 16:24:11)

Offline

 

#13 2010-10-25 16:43:35

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

~Proxichu: Proxi Proxi! Proxiproxiproxi!

~Proxichu used attack: SpamWave
~Proxichu missed!

~Milqcheleon: Milq Milq! Milqumilqu!

~Milqcheleon used attack: TechnologyBlaster!
~Milqcheleon missed!

~Proxichu used attack: DDoS
~Proxichu: critical attack! Milqcheleon die.

~Proxichu lvl up! Huh?! Proxichu evolves to ...

//liczę na dokończenie img/smilies/wink

Offline

 

#14 2010-10-25 20:53:59

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Nareszcie !
Ogólny "zarys" światła. Jest kilka niedociągnięć. Plamy na ścianach to słabe ustawienie silnika renderującego. Bronie za niedługo pododaje, troszkę poprawie oświetlenie i zabieram się za kończenie postaci img/smilies/big_smile

Jeszcze mi się to trochę nie widzi ale ... img/smilies/big_smile

http://img51.imageshack.us/img51/6566/beodzik.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/2692/88778965.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/3118/prawact.jpg
http://img517.imageshack.us/img517/1439/prawatt.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/6426/20715091.jpg

@edit
Byłbym zapomniał: Pokebol dla Mileczq img/smilies/smile
http://img180.imageshack.us/img180/5323/pokebol.jpg

Ostatnio edytowany przez xtreme (2010-10-25 20:58:27)


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#15 2010-10-25 20:59:07

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Myślę że da się przerobić img/smilies/big_smile


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#16 2010-10-25 21:09:48

Proximus PL
Użytkownik
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 2007-08-30
Posty: 3046
Numer STEAM_ID: STEAM_VALVE_VIP
broń: m3‮
mapa: fun aim surf etc. :]
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Odniosłem lekkie wrażenie - że za bardzo jasne zrobiłeś, kapeczkę bym przyciemnił - ale to tylko moje odczucie nie wiem jak u innych - świetne te pokeballe img/smilies/big_smile

Offline

 

#17 2010-10-25 21:16:56

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Mam pomysł na mapke halloween więc się zabiore od ręki.

Nie myślcie że odpuszczam animacje, ale muszę się z tym przeespać i dopiero na następny dzień wyłapie błedy img/smilies/big_smile


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#18 2010-10-25 21:18:49

Mileczq
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 675
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

moja sugestia  zbyt jaskrawe - powinienes troche zmatowic

~Proxichu lvl up! Huh?! Proxichu evolves to ...

Spamerchu img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Mileczq (2010-10-25 21:19:37)

Offline

 

#19 2010-10-25 22:22:47

siewcu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-23
Posty: 577

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

W czym renderujesz ? Blender ? 3D Studio Max ?


http://www.foobar2000.org/button.png
http://badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197975987036.png
You've got to ride to live, live to ride, feel the flames burn inside, and though you know, you ride to hide, you ride to live to ride...

Offline

 

#20 2010-10-26 00:36:49

Flapi
Użytkownik
Skąd: To mi powiedz
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 584

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

masz basen taki fajny ... + do tego by mogła by być taka mgłą po kolana

Offline

 

#21 2010-10-26 00:41:33

kamyk z podwawelskiego
Użytkownik
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 1014

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

jak na zombie mod

Offline

 

#22 2010-10-26 06:48:05

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

siewcu: Cinema 4D + Advanced Render


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#23 2010-10-26 14:35:22

xtreme
Użytkownik
Skąd: Brzozów
Zarejestrowany: 2007-12-09
Posty: 504

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Właśnie myślałem nad ciałami (trupy w basenie, dużo krwi, wisielce i takie tam)


http://img404.imageshack.us/img404/7357/81883923.jpg

Offline

 

#24 2010-10-26 15:01:42

siewcu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-03-23
Posty: 577

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

jaka mape ? przeciez to ma byc filmik


http://www.foobar2000.org/button.png
http://badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197975987036.png
You've got to ride to live, live to ride, feel the flames burn inside, and though you know, you ride to hide, you ride to live to ride...

Offline

 

#25 2010-10-26 15:16:44

daz3r[st]
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-03-11
Posty: 305
Numer STEAM_ID: 0:1:11950610
broń: awp
mapa: de_mirage
Serwis

Re: CS 16 Szczecin - Animacja

Może na haloween ZombieModa? img/smilies/big_smile

Kończ mapkę i na serwa wrzucać!!!!

fy_pool_day_xtreme img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez daz3r[st] (2010-10-26 15:18:12)


http://www.acirdeportes.mx/cmai/images/stories/animaciones/cr7uno.gif

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo